Andy Murray'den Geri Dönüş Açıklaması

İskoç asıllı tenisçi Andy Murray, Avustralya Açık öncesinde kalçasındaki sakatlık sebebiyle yaptığı açıklamada, Avustralya Açık benim son turnuvam olabilir diyerek tenisi bırakabileceğini söylemişti.

andy-murray-tenise-geri-donus-aciklamasi
ANDY MURRAY

Andy Murray tenis oynamaya devam etmek istiyor.

Uzun süredir devam eden kalçasındaki sakatlık sebebiyle Avustralya Açık sonrası emeklilik kararı alan 31 yaşındaki Andy Murray, geçirdiği operasyon sonrası ağrılarının dindiğini söyledi.

Rehabilitasyon sürecinin iyi geçtiğini belirten İskoç tenisçi, “Artık yürürken acı hissetmiyorum. Son 18 ayda insanlar size ‘Nasıl oynamaya devam ediyorsun?’ diye sorduğunda ‘Kalçam felaket durumda’ diyemiyorsunuz çünkü bir sonraki hafta oynamanız gerek. Ne zaman sakatlığım sorulsa iyimser olmaya çalıştım. Ancak uzun süredir mücadele ediyordum. Bunu ben yürürken topallamamdan da görebilirdiniz. Zorlu bir 18 aydı. Şimdi operasyon geçirdikten sonra daha iyi hissediyorum.” dedi.

Temmuz ayında düzenlenecek Wimbledon Tenis Turnuvası'nda Trk Erkeklerde oynamasının şu an için erken olduğunu belirten Andy Murray, 5,5 yıl sonra tenise geri dönen Bob Bryan ile birlikte çiftlerde mücadele edebileceği ihtimali üstünde durduklarını ifade etti.

Andy Murray, geçtiğimiz Ocak ayında Avustralya Açık öncesi düzenlenen basın toplantısında göz yaşları içinde tenisi bırakacağını açıklamıştı.

Yorumlar