Masha Soçi'de

Tenis dünyasının yetenekli ve yetenekli olduğu kadar güzel ve alımlı yıldızı Maria Sharapova Kış Olimpiyatlarının yapılacağı ve çocukluğunun geçtiği Soçi'ye gitti.

maria sharapova soçiye döndü

Masha, çocukluğunu geçtiği kente bir kez daha gelmekten duyduğu mutluluğu anlatırken, ilk tenis derslerini aldığı kortun karşısında kendi fotoğrafının asılı olduğunu görmekten de çok etkilendiğini belirtti. Duygularını “Babam burada tenis oynardı. Ben de ilk kez raketi elime burada aldım ve bu duvarın üzerinden atlayıp korta gittim” sözleriyle açıklayan Sharapova “Bunca geçen yıldan sonra yeniden Soçi’ye dönmek ve o fotoğrafı orada görmek çok özel bir durumdu” ifadelerini kullandı.

masha soçide
Bir yıl önce çocukluğunun geçtiği, ilk tenis derslerini aldığı ve babasının da tenis oynadığı Soçi'ye geldiği zaman hazırlıkların sürdüğünü ve şehrin Olimpiyat Oyunları’na yetiştirilip yetiştirilemeyeceğinin tartışıldığını söyleyen Rus tenisçi Maria Sharapova, “O zaman burası tam anlamıyla bir inşaat bölgesi gibiydi. Ama şimdi o inanılmaz değişimi görüyorum. Ve yapılanlara gerçekten inanamıyorum" dedi.

Yorumlar