Federer Finalde : ATP Halle

İsviçreli tenisçi Roger Federer ATP Halle'de yarı finalde karşılaştığı Tommy Haas'ı 2-1 yenrek finale çıktı.

Dünya üç numarası Roger Federer, ilk seti 6-3 kaybederek geriye düştüğü karşılaşmadahemen sonraki setlerde toparlandı ve son iki seti 6-3 ve 6-4 kazanarak adını finale yazdırdı. Bu sezonki ilk turnuva galibiyetine bir adım daha yaklaşan İsviçreli tenisçinin finaldeki rakibi Mikhail Youzhny - Richard Gasquet eşleşmesinin galibi olacak.

Geçen sene finalde kaybettiği Haas’ı bu defa yarı finalde geçen Roger Federer zorlu maçın ardından ise şöyle konuştu:

“Kortta kendimi iyi hissediyordum bu zorlu maça da hazırlanmıştım. Bu sezon henüz bir şampiyona kazanamadım. İki defa burada finalde kaybettim bu defa da kolay olmayacak ama kazanmak istiyorum.”

Yorumlar