Serena Williams Kaldığı Yerden Devam Ediyor.


Amerikalı tenisçi Serena Williams geçen sezonun ikinci yarısında formunun zirvesine çıkmış ve katıldığı tüm turnuvalardan zaferle ayrılan taraf olmuştu.

serena-williams-brisbane-2013-champion

Bayan tenisinin formda ismi Amerikalı tensiçi Serena Williams kaldığı yerden devam ediyor. Serena Williams ile Anastasia Pavlyuchenkova arasında oynanan Brisbane finalinde, maçın başından sonuna kadar rakibine karşı büyük bir üstünlük kuran Amerikalı tenisçi, 51 dakika süren mücadeleyi 6-2 ve 6-1'lik setlerle geçti.

Mücadele sonrasında rakibi hakkında övgü dolu konuşan Williams, "Kortta ondan daha iyi birisiyle karşılaşamazdım, onunla oynamak gerçekten bir onur" dedi. WTA turnuvalarında 47. zaferine ulaşan Serena Williams, maçtaki performansı içinde şunları söyledi :"Maçtan önce internetten eski maçlarıma bakıyordum. Bugün de o günlerdeki gibi oynadığımı hissettim. Daha iyi olabileceğini ve daha iyi oynayabileceğimi düşünüyorum. Bu hafta için çok fazla çalıştım ve Brisbane'de çok keyifli bir hafta geçirdim."

Yorumlar