Serena Şampiyon : Wimbeldon

Serena Williams Wimbeldon finalinde karşılaştığı Agnieszka Radwanska'yı 2-1 yenerek wimbeldon'da 5. şampiyonluğuna ulaştı.

serena williams wimbeldonda şampiyon wimbeldon 2012
Serena Williams 2010 yılında Wimbeldon'da elde ettiği grand slam şampiyonluğu sonrası hiç grand slam kazanamamıştı. Serena bu kötü gidişe yine bir Wimbeldon şampiyonluğu ile son vermiş oldu. Serena ilk kez bir grand slam finali oynayan Polonyalı rakibi Agnieszka Radwanska karşısında ikinci seti kaybetsede, son seti alarak şampiyonluğa ulaştı.

Maç sonundaki basın açıklamasında, Agnieszka Radwanska göz yaşları arasında "Çok keyifli bir mücadeleydi. Hayatımın en güzel iki haftasını yaşadım. Burada olmaktan çok mutluydum. 2005'te gençlerde kazanmıştım, bugün de kazanmayı tabii ki isterdim. Ama benim günüm değildi. İnşallah seneye başaracağım. Herkese destekleri için çok teşekkür ediyorum" dedi.

agnieszka radwanska wimbeldon finalinde kaybetti
Şampiyon olan Serena Williams ise "Bu mutluluğu tarif edemem. Hasteneler, yaşadıklarım... O günlerde burada olmayı hayal bile edemiyordum. Benim devam etmemi sağladıkları için aileme teşekkür ediyorum. Hepinize teşekkür ediyorum. Radwanska çok genç, önünde büyük bir kariyer var. O'nun için bir alkış daha almak lazım. Venus'le aynı sayıya ulaştım. Bunu çok istemiştim" şeklinde konuştu.

Serena Williams'ın Grand Slamlerdeki Şampiyonlukları:

Avustralya Açık Şampiyon (2003-2005-2007-2009-2010)
Fransa Açık Şampiyon (2002)
Wimbledon Şampion (2002-2003, 2009-2010)
Amerika Açık Şampiyon (1999-2002-2008)

Agnieszka Radwanska'nın Grand Slam başarıları;

Avustralya Açık çeyrek final (2008-1012)
Fransa Açık 4. tur (2008)
Wimbledon çeyrek final (2008)
Amerika Açık 4. tur (2007)

Yorumlar