Britanya'lı Tenisçi Eden Silva'nın İnstagram Paylaşımları

Britanyalı tenisçi Eden Silva, koronavirüs salgını nedeniyle tenise ara verilen dönemde Instagram sayfasından yaptığı paylaşımlar ile modellik ajanslarının dikkatini çekti.


Essex doğumlu 24 yaşındaki ingiliz tenisçi Eden Silva Covid-19 salgını nedeniyle tenis maçlarına verilen uzun ara döneminde modelliğe olan ilgisi ve verdiği pozlar ile modellik ajanslarının dikkatini çekti.

Eden_Silva

Eden_Silva

Eden_Silva

Eden_Silva

 
Eden_Silva
 
Eden_Silva

The Sun'a demeç veren Silva, W Model Management adlı modellik ajansıyla iletişimde olduğunu bilrttikten sonra açıklamalarına "Beni sadece tenisçi olarak görmeyeceğinize inanıyorum. Başka şeylerle ilgilenmek de çok önemli. Ajans; sporcuları, modelleri ve televizyon yıldızlarını temsil ediyor. Bunun peşinden gitmenin güzel bir şey olacağını düşündüm. Bu bir podyum modelliği değil fakat farklı kampanyaların, olası sponsorlukların ya da reklamların yüzü olabilirim. Moda ve güzelliğe olan ilgimi her zaman dile getiriyordum. Ana odağım tenis. Bu da ona bir iltifat olacak ve iyi bir şekilde dikkatimi başka bir alana vermemi sağlayacak. Teniste kahramanının Serena Williams olduğunu belirten Silva. Serena Williams zor zamanlar geçirdi fakat kortun dışında kendini savunma şekli güçlü ve atılgandı. Ona hayranım. Benim favori tenisçim de o." dedi. 
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva
 
Eden_Silva

Eden_Silva

Eden_Silva




Yorumlar