ITF Academy Portalı ile Ücretsiz Eğitim

ITF Academy Eğitim Portalı

Tenis hakkında teorik ve pratik bilgilerini tazelemek ve geliştirmek isteyen sporcu, antrenör, hakem ve velilerimizi Uluslararası Tenis Federasyonu tarafından oluşturulan, ücretsiz eğitim alabilecekleri "ITF Academy" portalını ziyaret etmeye davet ediyoruz. 

ITF_Academy_logo

ITF (Uluslararası Tenis Federasyonu) Academy
'nin sporda erişilebilirlik ve eşit gelişim imkanı sağlamayı amaçlayan bu uygulaması "Eğitim" ve "iCoach" konu başlıkları altında ücretsiz olarak yararlanabileceğiniz iki farklı bölümden oluşuyor.
 

ITF Academy Eğitim

 
ITF (Uluslararası Tenis Federasyonu) resmi online platformu, genel spor konularından, özel spor konularına kadar kısa ve çeşitli kurslar sunmaktadır. Kısa kurslar kullanıcıların ilgisini çekmek amacıyla metin, görüntü, video, ses ve aynı zamanda animasyonlarla desteklenmektedir.
 

 ITF Academy iCoach

 
ITF (Uluslararası Tenis Federasyonu) resmi online kütüphanesi. Burada dünyanın dört bir yanındaki konferanslardan yüksek kaliteli videolar bulabilirsiniz. Aynı zamanda bilimsel araştırmalar için bilgiye ihtiyacınız olması durumunda makalelere erişebilirsiniz.
 
ITF Academy'e aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
 


Yorumlar